SportiefWandelen-NordicWalking.nl Wijchen


SPORTIEF WANDELEN  

Is voor iedereen die aan fitheid wil werken de ideale activiteit. Door de begeleiding en verantwoorde trainingsopbouw biedt het net iets meer dan het "gewone"wandelen.


Sportief wandelen betekent stevig doorwandelen in uw eigen tempo opbouwend naar de zes à zeven kilometer per uur.
Er moet nog altijd adem overblijven om een gesprekje te voeren. Er wordt niet hardgelopen, er blijft steeds een voet op de grond.


Een training sportief wandelen duurt ongeveer een uur en is in het algemeen zeer gevarieerd. Beginnend met een warming-up om de spieren los te maken, een stuk stevig doorwandelen, oefeningen met tempo wisselingen en tenslotte even uitlopen en goed rekken.

Speciaal opgeleide begeleiders geven tijdens de training technische aanwijzingen. Door de verantwoorde manier van training is de kans op blessures zeer gering. U zult zich beter gaan voelen dan ooit.
     
                      
 

Wij zijn weer begonnen.

Na 10 weken niet te kunnen wandelen door corona zijn we weer voorzichtig gestart
met de wandelgroepen op donderdag en vrijdag.

Op donderdag met 3 trainers zodat we met kleine groepen goed de vereiste afstand kunnen houden.
De Ozo blijft dicht tot 1 september, we kunnen wel koffie drinken bij De Blije Dries.

We zien je graag weer bij de Ozo

 

 

 

Gratis Proefles
Wilt u eens kennismaken met een van onze wandelgroepen en uitproberen of wandelen in groepsverband ook iets voor u is?

Op onderstaande tijden bent u welkom:  
Donderdag en Vrijdag 's-morgens om 9.00 uur

Onder leiding van een gediplomeerde trainer kun je wekelijks een uur lekker bewegen in de buitenlucht, 
Er zijn verschillende nivo's en we vertrekken vanaf de OZO 
.   

Voor aanvullende informatie

Riet van Brandenburg  -  Tel 024-64 17 312 
Info@SportiefWandelen-NordicWalking.nl 

 


Zie ons Menu 
op uw GSM via de 3 streepjes

_____________________________


Onze Brochure 
kunt u hieronder downloaden

Brochure Sportief Wandelen Nordic Walking
PDF – 466.7 KB 116 downloads

.

.

.